Να συνεχιστεί η λειτουργία του δρομολογίου Καλαμπάκας-Αθήνας-Καλαμπάκας ζητά με επιστολή του ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Κώστας Αγοραστός προς τον πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ. Αθ. Ζηλιασκόπουλο εκφράζοντας την
πάγια θέση της αιρετής Περιφέρειας για ένα σύγχρονο, ασφαλές και ποιοτικό σιδηρόδρομο.
Αναλυτικά στην επιστολή του ο κ. Κ. Αγοραστός επισημαίνει τα εξής:
Με λύπη πληροφορηθήκαμε για την από 7-8-2011 επικείμενη κατάργηση του IC 47/48 Καλαμπάκας-Αθήνας-Καλαμπάκας, τέσσερις μόλις μήνες μετά την επαναδρομολόγησή του και για την αντικατάστασή του με ανταποκρινόμενο τρένο. Η συγκεκριμένη απόφαση αποτελεί σημαντική οπισθοδρόμηση και οδηγεί στην απαξίωση του σιδηροδρόμου σε μια περίοδο που λόγω του αυξημένου κόστους μετακίνησης (τιμή βενζίνης, διόδια, κ.α.) τα μέσα σταθερής τροχιάς «κερδίζουν» συνεχώς φίλους.
Ως αιρετή Περιφέρειας Θεσσαλίας θεωρούμε το σιδηρόδρομο ζωτικής σημασίας για την Θεσσαλία και επισημαίνουμε προς όλες τις κατευθύνσεις την ανάγκη να είναι χαμηλές οι τιμές στα εισιτήρια, ώστε ο σιδηρόδρομος να είναι προσιτός στο ευρύ κοινό την ίδια χρονική στιγμή που το εισόδημα της μέσης οικογένειας βαίνει διαρκώς μειούμενο.
Με την ευκαιρία θέλουμε να υπενθυμίσουμε την αδικαιολόγητη παραμονή του συρμού 884/885 που μένει ακίνητος επί πέντε περίπου ώρες στην Καλαμπάκα, ενώ θα μπορούσε να εξυπηρετεί μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα δρομολόγια είτε εντός Περιφέρειας Θεσσαλίας είτε προς Θεσσαλονίκη όπου πλέον δεν υπάρχει απογευματινό ή βραδινό τρένο.
Παράλληλα μετά και το θανατηφόρο ατύχημα προ ολίγων ημερών θα πρέπει να παρθούν άμεσα μέτρα για τις διαβάσεις πλησίον του σταθμού των Τρικάλων αλλά και της Καρδίτσας καθώς με την απουσία προσωπικού, η αυτόματα φυλασσόμενη διάβαση είναι ανεπαρκής για την ασφάλεια των πολιτών, που απαιτούν ένα σύγχρονο, ασφαλές και ποιοτικό σιδηρόδρομο.
Αναλυτικά στην επιστολή του ο κ. Κ. Αγοραστός επισημαίνει τα εξής:
Με λύπη πληροφορηθήκαμε για την από 7-8-2011 επικείμενη κατάργηση του IC 47/48 Καλαμπάκας-Αθήνας-Καλαμπάκας, τέσσερις μόλις μήνες μετά την επαναδρομολόγησή του και για την αντικατάστασή του με ανταποκρινόμενο τρένο. Η συγκεκριμένη απόφαση αποτελεί σημαντική οπισθοδρόμηση και οδηγεί στην απαξίωση του σιδηροδρόμου σε μια περίοδο που λόγω του αυξημένου κόστους μετακίνησης (τιμή βενζίνης, διόδια, κ.α.) τα μέσα σταθερής τροχιάς «κερδίζουν» συνεχώς φίλους.
Ως αιρετή Περιφέρειας Θεσσαλίας θεωρούμε το σιδηρόδρομο ζωτικής σημασίας για την Θεσσαλία και επισημαίνουμε προς όλες τις κατευθύνσεις την ανάγκη να είναι χαμηλές οι τιμές στα εισιτήρια, ώστε ο σιδηρόδρομος να είναι προσιτός στο ευρύ κοινό την ίδια χρονική στιγμή που το εισόδημα της μέσης οικογένειας βαίνει διαρκώς μειούμενο.
Με την ευκαιρία θέλουμε να υπενθυμίσουμε την αδικαιολόγητη παραμονή του συρμού 884/885 που μένει ακίνητος επί πέντε περίπου ώρες στην Καλαμπάκα, ενώ θα μπορούσε να εξυπηρετεί μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα δρομολόγια είτε εντός Περιφέρειας Θεσσαλίας είτε προς Θεσσαλονίκη όπου πλέον δεν υπάρχει απογευματινό ή βραδινό τρένο.
Παράλληλα μετά και το θανατηφόρο ατύχημα προ ολίγων ημερών θα πρέπει να παρθούν άμεσα μέτρα για τις διαβάσεις πλησίον του σταθμού των Τρικάλων αλλά και της Καρδίτσας καθώς με την απουσία προσωπικού, η αυτόματα φυλασσόμενη διάβαση είναι ανεπαρκής για την ασφάλεια των πολιτών, που απαιτούν ένα σύγχρονο, ασφαλές και ποιοτικό σιδηρόδρομο.