Ακτίδα αισιοδοξίας για άρση κωλυμάτων υπάρχει για τον Ε – 65, με τις σχετικές διεργασίες να βρίσκονται σε εξέλιξη, μεταξύ του Υπουργείου Υποδομών, του ομίλου των τραπεζών και του παραχωρησιούχου.
Σύμφωνα με πληροφορίες,
από την πλευρά της κυβέρνησης επιχειρείται να πειστούν οι τράπεζες, 15 τον αριθμό κυρίως ξένες αλλά και Ελληνικές, να χρηματοδοτήσουν το έργο μέχρι την οριστικοποίηση της αναδιάρθρωσης των συμβάσεων, ως ενδιάμεση λύση. Αυτό σημαίνει πως οι τράπεζες θα διαθέσουν τα κονδύλια για ένα περιορισμένο χρονικό διάστημα, 4 – 5 μήνες ή έως το τέλος του τρέχοντος έτους, ώστε να επανεκκινήσουν οι εργασίες και μόλις πραγματοποιηθεί η αλλαγή στις συμβάσεις παραχώρησης, να ξεκινήσει να "τρέχει" η νέα διαδικασία. Αυτό βέβαια δίνοντας στις τράπεζες μέρος της εκμετάλλευσης της οδού ή άλλο αντίτιμο, έναντι της χρηματοδότησης. Η ενδιάμεση χρηματοδότηση γίνεται προσπάθεια από την κυβέρνηση να πραγματοποιηθεί με την εγγύηση της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων, δηλαδή να εγγυηθεί ο εν λόγω πιστωτικός οργανισμός τα χρήματα που θα βάλει ο τραπεζικός όμιλος στο σύντομο χρονικό διάστημα, έως την "κανονική" επανέναρξη των εργασιών. Οι διαπραγματεύσεις είναι σκληρές και βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη και δεν αποκλείεται ακόμη και πριν το Πάσχα να υπάρξουν κάποια θετικά σημεία για το μείζονος σημασίας έργο. Αυτή την στιγμή στα εργοτάξια του Ε 65 δεν κινείται τίποτα, καθώς οι εταιρείες μη έχοντας χρηματοδότηση σταμάτησαν τις εργασίες, απολύοντας τους εργαζομένους και όπως σημειώνουν μηχανικοί, η επαναδραστηριοποίηση ενός εργοταξίου, ενός οργανισμού δηλαδή, δεν είναι απλή υπόθεση, τύπου άναμμα – σβήσιμο μηχανής, αλλά απαιτεί συγκεκριμένες και χρονοβόρες ενέργειες.
Οι τράπεζες βρίσκονται σε διαπραγματεύσεις και γενικά όλο το έργο έχει τεθεί στο τραπέζι των διαβουλεύσεων, διότι πολλοί παράγοντες το επηρεάζουν αρνητικά. Κυριότεροι απ' αυτούς είναι χρηματοδότηση, η πιθανότητα νέας χάραξης μετά το Μουργκάνι, το ζήτημα με τα διόδια και η δικαστική εμπλοκή.
Tο τεράστιο φυσικό αντικείμενο του έργου αναφέρεται σε 231 χιλιόμετρα κλειστού αυτοκινητόδρομου που περιλαμβάνει 57 χλμ της ΠΑΘΕ, 10 χλμ σήραγγες, 6 χλμ, γέφυρες, και 20 ανισόπεδους κόμβους. Η μέση ταχύτητα σε συνθήκες ασφάλειας θα φθάνει τα 120 χμ/ώρα η δε χρονοαπόσταση Παναγία -Λαμία από 3,5 ώρες θα κατέβει στις 1,5.
Πέρα από την επίλυση του προβλήματος της οδικής και μεταφορικής απομόνωσης του Νομού μας, το μεγάλο αυτό έργο θα σηματοδοτήσει και μεγάλες αναπτυξιακές ροές προς τη Δυτική Θεσσαλία και το νομό Τρικάλων καθώς θα ανακατανείμει τις αναπτυξιακές ευκαιρίες.