Πλήγμα για τη Δυτική Θεσσαλία η κυοφορούμενη περικοπή του δρομολογίου Λάρισα – Παλαιοφάρσαλα – Καλαμπάκα
Μια εβδομάδα παράταση (τουλάχιστον), μετά τις αντιδράσεις των τοπικών φορέων, πήρε η περικοπή των δρομολογίων Λάρισα- Παλαιοφάρσαλα-Καλαμπάκα. Αυτό αναφέρεται από τους φίλους του σιδηροδρόμου Τρικάλων που μαζί με άλλους τοπικούς φορείς δίνουν τη μάχη τους για την παραμονή των δρομολογίων της Δυτικής Θεσσαλίας. Η απόφαση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την αναδιάρθρωση των γραμμών έχει ληφθεί εδώ και καιρό, έτσι ώστε να εξασφαλιστούν έσοδα. Η απόφαση σε συνδυασμό με την αύξηση των τιμών των εισιτηρίων έχει κοινοποιηθεί με επίσημο έγγραφο, χωρίς όμως να αναφέρεται η αιτιολογία.
Από την πλευρά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ γίνεται λόγος για εξοικονόμηση 55 εκ. ευρώ, μέσω των περικοπών, ωστόσο η Δυτική Θεσσαλία δέχεται μεγάλο πλήγμα από την κυοφορούμενη κατάργηση όλων των επιβατικών δρομολογίων της συγκεκριμένης γραμμής.
Ο σταθμός της Λάρισας εμφανίζει επιβατική κίνηση άνω του 1,3 εκατ. επιβατών τον χρόνο και αναμένεται σημαντική πτώση μετά από αυτή την εξέλιξη. Ο σταθμός των Τρικάλων είχε πάνω από 150.000 επιβάτες ετησίως και ο σταθμός της Καρδίτσας πάνω από 130.000 επιβάτες
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ υποστηρίζει ακόμα ότι η γραμμή της Θεσσαλίας έχει κόστος 29 εκατ. ευρώ, ενώ τα έσοδα ανέρχονται περί τα 2 εκατ. ευρώ - ζημιά 27 εκ. ευρώ, κάτι το οποίο αντικρούουν οι τοπικοί φορείς.