Παραλίγο γλίτωσε από αμαξοστοιχία του ΟΣΕ οδηγός ΙΧ επιβατικού αυτοκινήτου, ο οποίος σκόπευε χθες να διασχίσει την φυλασσόμενη σιδηροδρομική διάβαση στα Σαράγια, όμως εμφανίστηκε το τρένο, με τις μπάρες να είναι ανυψωμένες, και την τελευταία στιγμή κατάφερε να
ακινητοποιήσει το όχημά του.
Ο κάτοικος των Σαραγίων, που καταγγέλλει το περιστατικό, τονίζει πως είναι η δεύτερη φορά που του συμβαίνει τέτοιο περιστατικό τις τελευταίες ημέρες, και προσθέτει πως πολλοί άλλοι δημότες, τουλάχιστον στην περιοχή του, έζησαν παρόμοια εμπειρία. Μάλιστα, ο οδηγός είχε την ψυχραιμία, αφού ακινητοποίησε το ΙΧ του, να φωτογραφήσει με το κινητό του την αμαξοστοιχία, την ώρα που περνούσε από μπροστά του, με τις μπάρες στην κάθετη ως προς το οδόστρωμα θέση, που σημαίνει ότι μπορεί κάποιος να διασχίσει τις σιδηροδρομικές γραμμές, έχοντας έναν αδιάψευστο μάρτυρα του γεγονότος.
Υπάρχει προειδοποίηση προς τον ΟΣΕ
Πριν έναν μήνα περίπου, ο δημοτικός σύμβουλος και πρώην αντιδήμαρχος Δημήτρης Παζαΐτης, ο οποίος είναι υπάλληλος του ΟΣΕ και υπηρετεί στον Σιδηροδρομικό Σταθμό Τρικάλων, είχε προειδοποιήσει μέσα από τις σελίδες του "Π.Λ." για την επικινδυνότητα των φυλασσόμενων διαβάσεων του τρένου, λόγω περικοπών από την Διοίκηση του Οργανισμού, θέτοντας μείζον ζήτημα ασφάλειας, που δημιουργούν οι περικοπές στον ΟΣΕ και ειδικά στον Σταθμό των Τρικάλων, οι οποίες είναι δυνατό να προκαλέσουν ακόμη και θανατηφόρο δυστύχημα!
Ο κ. Παζαΐτης είχε εξηγήσει "λόγω της ύπαρξης μίας βάρδιας πλέον σε καθημερινή βάση στον Κεντρικό Σιδηροδρομικό Σταθμό των Τρικάλων και της κατάργησης αυτών το Σαββατοκύριακο, η αυτόματη χρήση των μπαρών απαγόρευσης διέλευσης οχημάτων και πεζών από διαβάσεις της σιδηροδρομικής γραμμής είναι αναξιόπιστη.
Και αυτό διότι οι μπάρες στις διαβάσεις, Φλαμουλίου, Σαραγίων, Πύλης, Γαρδικάκι, Πύργου κλπ ελέγχονται από τους υπαλλήλους του Σταθμού. Όταν η αμαξοστοιχία εισέρχεται στον Σταθμό, οι μπάρες κατεβαίνουν αυτόματα. Αν όμως καθυστερήσει να αναχωρήσει για πάνω από 2,5 λεπτά, κάτι πολύ φυσιολογικό, αφού πολλές φορές είναι πλήρεις και χρειάζεται αρκετή ώρα να αποβιβαστούν ή να επιβιβαστούν οι επιβάτες, τότε αυτόματα οι μπάρες ανεβαίνουν, χωρίς να έχει περάσει το τρένο, το οποίο θα εμφανιστεί στις διαβάσεις δευτερόλεπτα ή και λεπτά αργότερα και θα περάσει από αφύλακτες ουσιαστικά διαβάσεις.
Επίσης, εκτός από τις διαβάσεις, κίνδυνος υπάρχει και τα απογεύματα στις καθημερινές και καθ' όλη την διάρκεια της ημέρας τα Σαββατοκύριακα, διότι εφόσον δεν υπάρχει προσωπικό, δεν ελέγχεται ο Σταθμός και οι δεκάδες επιβάτες είναι ανύποπτα εκτεθειμένοι σε πολλούς κινδύνους, ιδίως όταν εισέρχεται η αμαξοστοιχία για να αποβιβάσει και να επιβιβάσει επιβάτες".
Μεγάλη προσοχή
Ο κ. Παζαΐτης, απευθυνόμενος σε πεζούς και οδηγούς οχημάτων που επιχειρούν να διασχίσουν σιδηροδρομική διάβαση, τονίζει "να είναι εξαιρετικά προσεκτικοί και να διπλοελέγχουν τις γραμμές, πριν αποφασίσουν να τις περάσουν, ενώ προσεκτικοί οφείλουν να είναι και όσοι επιθυμούν να ταξιδέψουν με τρένο και η αναχώρηση ή η άφιξη είναι σε ώρες που δεν εργάζονται υπάλληλοι και ο Σταθμός είναι κλειστός".